Mindfulness-voor-moeders-Utrecht-Leidsche-Rijn-Maarssen-Woerden-Houten

Online cursus Mindfulness voor moeders

De online cursus Mindfulness voor moeders is geschikt voor jou als je:

  • Merkt dat je je vaak opgejaagd en gestrest voelt.
  • Meer wilt genieten van je kinderen, partner, vriendinnen en werk.
  • Je things-to-do-lijst vaak laat voorgaan en jezelf daarmee op de laatste plaats zet. Je kunt pas ontspannen als al het werk af is.
  • Regelmatig uit je slof schiet om kleine en alledaagse dingen en achteraf weer spijt hebt.
  • Vaak piekert.
  • Weinig met je aandacht in het nu bent, maar juist in het verleden of in de toekomst. Je voelt de druk van alles wat nog ‘moet’ en denkt na over wat er is ‘misgegaan’.

Wil jij ook geen gestreste moeder meer zijn? De online cursus Mindfulness voor moeders helpt je hierbij.

Met de online training Mindfulness voor moeders word je een mindful mama. Na afloop:

  • Ga je beter ommet stress en tegenslag.
  • Geniet je meer van je kinderen, partner, vriendinnen en werk.
  • Zet je jezelf veel hoger op je prioriteitenlijst en luister je beter naar je grenzen.
  • Ben je milder voor jezelf omdat je je minder aantrekt van wat anderen van je vinden.
  • Heb je meer geduld met je kinderen.
  • Pieker je minder.
  • Geniet je meer van het nu.

Wil jij dat ook? Gun jezelf de online training Mindfulness voor moeders. Na afloop ben je in plaats van een gestreste moeder, een mindful mama. En daar heb niet alleen jij profijt van, maar je hele gezin!

Mindfulness training vergoed door de verzekering

Mamas-coach is gecertificeerd Categorie 1 Mindfulnesstrainer door de VMBN. Dit houdt in dat de training Mindfulness voor moeders door veel zorgverzekeraars wordt vergoed vanuit het aanvullende pakket. Lees hier meer info over de vergoeding mindfulnesstraining door jouw zorgverzekering.

Online cursus Mindfulness voor moeders

Wat krijg je in dit programma?

  • 8-weekse online training Mindfulness voor moeders in online leeromgeving.
  • Online video’s met uitleg en motivatie.
  • Zeer uitgebreid werkboek.
  • Geluidsbestanden met meditaties.
  • Wekelijks motivatie in je mailbox.
  • Meditaties en lesmateriaal altijd beschikbaar in online leeromgeving.
  • Eigen app te installeren op je telefoon of tablet.
  • Besloten online groep waar je je vragen kunt stellen aan mede deelnemers.
  • Deelname aan 2 Q&A webinars die ook later terug te kijken zijn. Al je vragen kun je vooraf insturen en worden door mij beantwoord.
  • Een aantal verdiepende journalling opdrachten.
  • Renske is regelmatig in de online groep aanwezig om inhoudelijk vragen te beantwoorden.

De training is naast theoretisch vooral ook praktisch. Er zijn daarom ook veel ‘informele’ oefeningen waarbij je dagelijkse activiteiten mindful doet (bijv. mindful kijken naar je kind, zonder labels). Zo wordt je echt een mindful mama!

Hoe zou het voor je zijn om een mindful mama te zijn? Hoe zou je je dan voelen?

Voor wie?

Deze online training Mindfulness voor moeders is bedoeld voor drukke moeders die nu nog niet klaar zijn voor de volledige transformatie van het Balans voor Mama Programma van 6 maanden. Deze kortdurende online training leert je de vaardigheid van beter met stress omgaan en meer genieten in het nu. Het gaat niet individueel dieper in op jouw eigen patronen en belemmeringen (perfectionisme, schuldgevoel, ‘wat zullen anderen van me denken’) en hoe hier anders mee om te gaan. Je leert graag op je eigen tempo en vindt het prettig hiervoor niet speciaal de deur uit te hoeven.

Pluspunten ten opzichte van andere online mindfulness trainingen:

  • Je kunt al je vragen stellen en motivatie halen in een besloten online groep, waarin Renske ook regelmatig aanwezig is.
  • 2 Q&A webinars waarin al je vragen door Renske worden beantwoord.
  • Een eigen app, waardoor je de training altijd en overal kunt volgen.

Jouw investering

Jouw investering voor deze training bedraagt € 497,- incl. btw.

Als jouw werkgever betaalt, bedraagt de investering € 997,- ex. btw.

Lees hier meer info over de vergoeding mindfulnesstraining door jouw zorgverzekering.

Goed om te weten

Mindfulness training is een vaardigheidstraining. Net als piano spelen of fietsen is mindfulness een vaardigheid die je je aanleert door veel te oefenen. Dit betekent dat je gedurende de training dagelijks thuis maximaal 25 minuten mediteert (dit kan een bodyscan, zitmeditatie, of lichte yoga zijn), zodat je je ‘aandachtsspier’ traint. Daarnaast maken we mindfulness praktisch toepasbaar in je dagelijks leven, door tijdens dagelijkse activiteiten te oefenen. Bijvoorbeeld mindful voorlezen of mindful blijven bij boosheid, zodat je niet ontploft.

Reviews cursus Mindfulness voor moeders in Utrecht

Door de training geniet ik veel meer van mijn zoontje en voel ik me rustiger. Ik merk dat het thuis gezelliger is. En op mijn werk voel ik me veel minder gestrest. Dankjewel voor de fijne training! Marieke
Ik leef veel meer in het nu en kan me veel beter ontspannen. Ik heb je training al bij andere moeders aanbevolen. Omdat het mij zoveel heeft opgeleverd. Dat gun ik andere moeders en hun kinderen ook.Karin
Wat ik echt waardeer is jouw niet zo zweverige aanpak en humor. De training heeft me echt veranderd, ik accepteer dat het ‘is zoals het is’. Ik geniet meer en ben ook veel rustiger tegen mijn dochtertje; dit vertelt ze zelfs tegen me!Caroline
Ik zou de training elke moeder gunnen. De tijd voor jezelf, het leren omgaan met stress en de herkenning bij andere moeders is ontzettend prettig. Dankjewel!Froukje
Ik vond het fijn om weer eens echt tijd voor mezelf te maken en mijn leven in balans te brengen. Dank voor de super training!Merlijn
Ik heb geleerd om minder perfectionistisch te zijn en meer te accepteren dat het gaat zoals het gaat. Ik voel me veel kalmer hierdoor. Mijn kinderen zijn daar ook erg blij mee.Simone
Ik heb de fijne sfeer en de herkenning bij andere moeders in de groep erg gewaardeerd. Ik ben dus niet de enige die weleens worstelt, dat luchtte me erg op!Jelka
Ik ben milder naar mezelf en zorg beter voor mezelf. Ik herken nu de gedachten die een probleem groter maken en neem ze minder serieus.Suzan